Vanliga frågor

Hämta själv från vår butik?

Om du har valt alternativet hämta själv i kassan och du har fullgjort din betalning, då kan du antingen maila eller ringa till oss innan du hämtar upp din beställning.

Kontakt
E-post: info@peoplesmoker.se
Telefon: 08-4080 1080
Måndag – Lördag 10:00 – 18:00

Adress
P Smoker Sweden AB
Ebba Bååts Torg 13
141 51 Huddinge

När kommer min faktura?

Fakturan mailas till dig i samband med att du genomför ditt köp. Skulle du av någon anledning inte ha fått den inom 1-2 dagar ber vi dig vänligen kontakta kundtjänst.

Är min order skickad?

Beställningar som läggs innan klockan 12.00 kommer att skickas från oss med DHL Service Point samma dag. Leverans till dig eller ditt paketombud sker vanligtvis efterföljande dag (helgfri vardag).

Mindre beställningar skickas som brev med Posten och där är leveranstiden vanligtvis 2-5 arbetsdagar. I undantagsfall kan längre leveranstid förekomma på grund av omständigheter utom vår kontroll. När varorna anländer aviseras du av Posten.

Min produkt är defekt, hur går jag tillväga?

Kontakta oss alltid innan en reklamation.

Reklamationen skall göras inom skälig tid från det att felet upptäckts. Det är vid reklamation efter garantitidens utgång köparen som skall påvisa att fel man anmärker på fanns redan vid leveranstillfället. Eventuella sprickor i glas, plast eller metall skall meddelas inom tre dagar efter leveransen.

Varorna ska sändas till:
P Smoker Sweden AB
Ebba Bååts Torg 13
141 51 Huddinge

Hur kontrollerar jag om produkten jag vill köpa finns i lager?

Aktuell lagerstatus ser du under respektive produkt på hemsidan.

Det är möjligt att beställa en produkten från vår webbshop och därefter hämta ut varan i vår butik. Detta väljer du i kassan.

Hur gör jag en retur eller utnyttjar min ångerrätt på 14 dagar?

Retur

Kontakta oss alltid innan en retur. Varan som returneras måste vara i originalskick och i oskadad originalförpackning. Produkten skall returneras tillsammans med faktura eller kvitto och en notering om vilket konto ni önskar få återbetalningen till. Var noga med att packa produkten väl (använd gärna samma emballage som ni mottog den i) och märk kartongen med ”RETUR”.

Vid retur står kunden för fraktkostnad och transportrisk. Vi löser inte ut paket som skickas mot efterkrav. Vi förbehåller oss rätten att ta ut en returavgift samt faktisk fraktkostnad tur/retur och faktura avgift. Vid retur debiteras full fraktkostnad även om frakten från början var fri.

Ångerrätt

Vid köp av varor på webbplatsen gäller alltid 14 dagars ångerrätt. Detta innebär att kunden har rätt att ångra sitt köp genom att meddela detta inom 14 dagar från det att kunden eller kundens ombud tagit emot den beställda varan.

Ångerrätten gäller inte för följande typer av varor

  • Varor som har tillverkats enligt kundens anvisningar eller som på annat sätt har fått en tydlig personlig prägel.
  • Varor med bruten försegling.

Du kan lämna tillbaka produkten till vår butik eller sändas till:

P Smoker Sweden AB
Ebba Bååts Torg 13
141 51 Huddinge
Stockholms län

OBS! Skicka din försändelse som företagspaket.

Kontakta oss

E-post: info@peoplesmoker.se
Telefon: 08-4080 1080
Måndag – Lördag 10:00 – 18:00

P Smoker Sweden AB
Ebba Bååts Torg 13
141 51 Huddinge
Org.nr 559075-7505

Våra allmänna villkor.

Kontaktformulär

Tryck för att öppna

Peoplesmoker's Choice

Mlife

MAGN S2

499.00 kr
499.00 kr

Mlife

M120S

999.00 kr

E-cigaretter

MLIFE – E-HOOKAH

79.00 kr